ایپک پارک وان | ipek park van

ایپک پارک وان | ipek park van

ایپک پارک وان ipek park van

ایپک پارک وان ipek park van

 

مرکز تفریحی ایپک پارک وان یا خانه وارانه وان که در منطقه ایپکیولوی وان ساخته شده است با برگزاری مراسمی باشکوه در خدمت شهروندان افتتاح شد. دودان یکی از قهرمانان O Ses ترکیه در مراسم افتتاحیه روی صحنه رفت و شبی فراموش نشدنی را برای مردم وان رقم زد.

ایپک پارک وان یا خانه وارانه وان به عنوان یک مرکز تفریحی و فرهنگی و همچنین دارای یک مسیر پیاده روی 430 متری طراحی شده است که اولین ها را در خود جای داده است. مرکز سرگرمی پارک İpek park van در بسیاری از زمینه ها مانند خانه معکوس، پیست اسکیت روی یخ، موزه اسباب بازی، زمین بازی موضوعی خدمات ارائه می دهد.

یکی دیگر از خدمات مهم برای کودکان در مرکز تفریحی ایپک پارک وان یا خانه وارانه وان که خانواده ها می توانند با محوطه سرسبز و شترهایش اوقات خوشی را سپری کنند، با حضور فیگورهای شخصیت های کارتونی جلب توجه می کند.

دودان که با ترانه هایی که به زبان ترکی و کردی خواند لحظاتی فراموش نشدنی را برای مردم وان رقم زد، توجه بسیار مردم وان را به خود جلب کرد.

فرماندار منطقه ایپکیولو و معاون شهردار سینان اصلان طی سخنانی در مراسم افتتاحیه از کسانی که در این پروژه مشارکت داشتند تشکر کرد و اظهار داشت که از ارائه چنین خدمات ارزشمندی به وان خوشحال هستند.

برای مشاهده آفرهای لحظه آخری به کانال اینستاگرام ما یا صفحه اول وب سایت مراجعه کنید

اصلان، فرماندار منطقه ایپکیولو و معاون شهردار در مراسم ارائه پروژه “پارک ابریشم” ایپک پارک وان یا خانه وارانه وان ipek park van که در این منطقه برگزار می شود، با اهالی مطبوعات ملی و محلی دیدار کرد. اصلان در این نشست که در شهرداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: با پروژه ایپک پارک وان ، مساحتی به وسعت 12 هزار متر مربع را به فضای سبز تبدیل می کنند که اولین های بسیاری در آن رقم خواهد خورد. اصلان با بیان اینکه پروژه “پارک ابریشم” که یکی از پروژه های پرستیژی است که توسط معاونت برنامه ریزی و پروژه شهرداری طراحی شده و قرار است تا پایان سال 2020 تکمیل شود، مورد پسند همگان از کوچک تا بزرگ قرار خواهد گرفت. وی افزود: فضای سبز 7 هزار متر مربعی که در زمینی به مساحت 12 دایر در شرفیه محلسی ساخته می شود دارای 430 متر مربع فضای سبز است. مرکز فرهنگی و تفریحی علاوه بر سازه هایی که برای اولین بار در شهر پیدا می شود مانند خانه وارونه، پیست یخ، موزه اسباب بازی، زمین بازی موضوعی، زمین های ورزشی، کافه های بدون مانع و مناطق عکاسی مفهومی نیز در پارک وجود خواهد داشت.

اصلان با بیان اینکه پروژه ایپک پارک چهره شهر را تغییر می دهد، گفت: در این پارک اولین برج السا وجود خواهد داشت. اینجا زادگاه زمستانی است. ما هم می خواستیم اینجا یک پیست یخ داشته باشیم. پیست یخ سرپوشیده ما 650 متر مربع خواهد بود. در مرحله اول در زمینی به مساحت 350 متر مربع خدمت رسانی خواهیم کرد. بعداً می توان این منطقه را با توجه به تقاضا گسترش داد. همچنین یک موزه اسباب بازی برای کودکان ما در پارک وجود خواهد داشت. ما برج السا را ​​با این ایده ساختیم که یک برج افسانه ای باشد. ارتفاع این برج 12 متر خواهد بود. متأسفانه “زمین بازی موضوعی” که در پارک قرار خواهد گرفت در وان موجود نیست. این اولین بار برای شهر ما خواهد بود. فیگورهای بسیاری از شخصیت های کارتونی در این منطقه اتفاق می افتد و بچه ها در اینجا هم بازی می کنند و هم عکس می گیرند. همچنین زمین بسکتبال، والیبال و وسایل ورزشی در این پارک تعبیه شده است و خانه های کاملیا و نشیمنگاهی برای گذراندن اوقات بهتر شهروندان در نظر گرفته شده است.

سفری رویایی: تور ویژه وان در نوروز 1401

در چند ماه گذشته، بیشترین رزرو هتل متعلق به هتل هالدی بوده است.

ایپک پارک وان | ipek park van

نحوه دسترسی به ایپک پارک وان

AddressŞerefiye, Astsubay Yolu Sk. No:3, 65140 Van Merkez/Van, Turkey

گالری تصاویر ایپک پارک وان

ipek park van 2 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 2 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 14 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 14 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 13 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 13 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 15 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 15 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 4 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 4 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 5 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 5 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 1 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 1 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 3 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 3 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 6 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 6 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 7 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 7 مهاجر سیر ایرانیان
ipek park van 8 مهاجر سیر ایرانیان ipek park van 8 مهاجر سیر ایرانیان

ویدیویی از ایپک پارک وان

ارسال نظر

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها لازم هستند.